تعبیر خواب چادر نماز سفید گلدار

تعبیر خواب چادر نماز سفید گلدار ، چادر نماز سفید گلدار در خواب ، jufdv o,hf ]hnv klhc stdn 'gnhv

در این مطلب از سایت جسارت به تعبیر خواب چادر نماز سفید گلدار می پردازیم . امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

چادر نماز سفید در خواب

چادر در کل در خواب تعبیری خوب دارد و به معنای حفظ شدن صفات خوب و معنویات در انسان است.کادو گرفتن چادر سفید در خواب خوب است و نشان دهنده این است که کسی که چادر را به شما هدیه داده است به خوب شدن شما کمک می کند.

توجه داشته باشید که معبران غربی تعبیری بر عکس این دارند و هدیه گرفتن چادر نماز را گمراهی می دانند ولی این تعبیر آنها اصلا درست نیست و بیشتر جنبه سیاسی و مذهبی دارد.

تعبیر خواب نماز خواندن با چادر نماز سفید گلذار

در حالت کلی چارد پنهان ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه است وقتی که خود را در حال نماز با چارد نماز می بینید معنی اش این است که شما به واسطه عبادات گناهانتان از بین می رود.

تعبیر خواب چادر نماز سفید گلدار ، تعبیر خواب خریدن چادر نماز سفید گلدار ، تعبیر خواب پوشیدن چادر نماز سفید گلدار

تعبیر خواب خریدن چادر نماز سفید گلدار

خریدن این نوع چادر بسیار خوب است چه برای خودت خریده باشی و چه برای اینکه به دیگران هدیه دهی.معنی این خواب زیاد شدن روزی است و به جایگاه بلند رسیدن هم می تواند باشد.

چادر نماز سفید گلدار به سر داشتن

دیدن چنین خوابی معنی اش این است که شما در زندگی خود آرامش دارید و بدی ها و گناه های گذشته شما جای خود را به خوبی و حسنات داده است و شما در راه درستی قدم بر می دارید. باید تلاش کنید که به این راه ادامه دهید.

تعبیر خواب چادر نماز سفید گلدار ، تعبیر خواب پاره کردن چادر نماز سفید گلدار ، تعبیر خواب نماز خواندن با چادر نماز سفید گلدار

تعبیر خواب مرده چادر نماز سفید گلدار به سر کند

اگر در خواب ببینی که مرده ای چنین چادری به سر دارد چه او را بشناسی و چه برایت غریبه باشد معنی این خواب این است که عمر شما زیاد می شود و این خواب خوبی است.

پاره کردن چادر نماز سفید گلدار

این خواب ، خواب خوبی نیست و معنی اش این می شود که شما به بلا و یا گناه دچار محی شوید خواه خودتان آن را پاره کنید و یا چادر را پاره شده ببینید و یا در دعوا آنر ا پاره کنید.

خواب های معمول به همراه تعابیر

سلام.من یه دختر مجردم خواب دیدم مامانم میخواد برام چادرنمازبخره .تعبیرش چیه؟

چادر نماز نشانه این است که شما به سمت زندگی پاک و سالم می روید.معنی این خواب این است که صفات خوب شما به لطف مادرتان زیاد می شود و روزی تان نیز زیاد می شود و جایگاه اجتماعی خوبی در آینده خواهید داشت.

سلام من خواب دیدم که دخترم چادر سفید با گلهای صورتی پوشیده و میخواد نماز بخونه همه زمین و حتی لباس من رنگ سبز لجنی بد رنگ اما نو بود لباس من هم همرنگ آنها بود همه جا جوری کهنه بد رنگ بود دیوارها بدرنگ بود محیط تاریک و بدبو فقط چادر نماز دخترم نو بود

من و دخترم درآشپزخانه بودیم یک حوله دستم بود گوشه اش سوخت پدرمرحومم آمد گفت چیزی بده بندازم زیرپام میخواست نماز بخونه گفت همین که دستته بده من حوله راپشت و رو کردم جوری تا کردم که سوختگیش پیدا نباشه امید است خیر باشد.توضیح اینکه دخترم درشرف ازدواج است

با سلام از صحبت های اول شما در مورد فضای خانه و رنگ چادر و … این بر می آید که دختر شما در شرایط بد جامعه ، پاکی خودش را حفظ کرده است، البته ممکن است محیط خانه شما هم خوب نباشد.

مطلب دوم معنی اش این است که پدرتان برای شما دعا می کند و به یمن دعای پدر مرحومتان گناهتان بخشیده می شود و مشکلاتتان تمام می شود.